Solidariti Anak Muda Malaysia

Solidariti Anak Muda Malaysia
anak muda..!!! korang kini dah boleh mula..!!! disini ia akan memandu korang..!!! jgn takut sbb ini tempat anak muda yg brani..!!! disini tempat anak muda yg kuat prinsipnye..!!! pendaftaran akan dibuka..!!! SELAMAT DATANG..!!

Selamat Tahun Baru Ma'al Hijrah 1433

Selamat Tahun Baru Ma'al Hijrah 1433
Selamat menyambut kedatangan tahun baru 1433 Hijrah kepada semua umat islam di muka bumi ini......

Cara buat duit dengan mudah.....

Cara buat duit dengan mudah.....
sila klik gambar untuk memperolehi pendapatan yang lumayan

"Ya Allah!! Sebagaimana Engkau Pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah Musyrikin, maka kami memohon kepada mu Ya Allah....... . turunkan lah bantuan mu kali ini kepada orang orang Islam di Libanon, hancurkanlah rejim zionis.. amin . ..."> >(Lalu bacalah surah Al Fil / membayangkan kehancuran tentera Yahudi - dengan Izin Allah)
ahli UMNO menyamar ahli PAS...
UMNO dah kehabisan modal....
go to UMNO

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Ahad, 6 September 2009

Lagi pasai ahli majlis yang pentingkan diri.......... -malaysiakini

Ingat lagi tak pasai artikal bila tun saban dah marah. Aku ingat dah ok la mangkok hayun yang dok resa baguih sangat bila pegang jawatan sebagai ahli majlis ni. Ni tak lagi bertambah teruk. Ni Pasar Ramadhan pula yang depa dok kacau.( baca di sini )

Sepatutnya bila dah jadi Ahli Majlis tu kena la cari jalan untuk peniaga-peniaga kecil ni berniaga dengan sempurna. Tambah pula di bulan Ramadhan ini. Ni tidak halau pula depa dari berniaga. Macam ini ka Ahli Majlis yang dipilih dari PR untuk membantu rakyat.

Nasib baik TKM1 Pulau Pinang YB Dr Mansor Othman peka tentang isu ini dan telah menangani masaalah yang dihadapi oleh peniaga-peniaga kecil ini dengan cekap.

Traskrip Sidang Media YB. Mansor Mengenai Isu Peniaga Pasar Ramadhan

Selepas berbincang dengan dewan (Dewan Perniagaan Melayu Pulau Pinang) dan juga peniaga-peniaga di pasar ramadhan, kerajaan negeri konsisten dengan falsafah, kerajaan yang berjiwa rakyat kita telah bersetujupertama sekali membenarkan peniaga-peniaga pasar ramadhan berniaga di tempat sekarang ini sehingga habis bulan ramadhan ini.

Kedua Kita juga bersetuju membernarkan peniaga berniaga di tempat itu di tahun hadapan dengan urus tadbir yang baru.Kita akan minta MPPP mengurus tadbir.

Dalam masa yang sama jika dipersetujui oleh kedua-dua pihak, antara peniaga, dewan dan kerajaan negeri kita akan mencari tempat baru yang lebih sesuai dengan infrastruktur yang lebih elok dan kita boleh lakukan usaha promotion dengan lebih hebat lagi supaya kita dapat memajukan tempat perniagaan baru itu. Itu adalah dalam masa jangka panjang. Jika dipersetujui oleh semua pihak.

Ketiga, seperti yang disebut oleh Saudara Rizal Faris Yang dipertua Dewan Perniagaan Melayu Pulau Pinang bahawa pihak peniaga merasa kesal dan meminta maaf kepada kerajaan negeri atas insiden yang berlaku semalam.

3.00 petang Bilik Mutiara,
Tingkat 52 Komtar

akhir kata dari aku........
™ kaasiii peecaaahhh laaaaaa........®

'UMNO 1 Malaysia bohong seluruh rakyat Malaysia’

!!" MEMBUJUR LALU MELINTANG PATAH ""
!!http://zulmamakpng.blogspot.com/
" LAWAN TETAP LAWAN...!!!!, SUARA RAKYAT, SUARA KERAMAT...!!! "

2 ulasan:

hajikedekut berkata...

Bila tak pernah berSyukur macam tu lah...Bila dapat jawatan, janji manis hilang begitu saje!

din berkata...

nasib baik ahli majlis yg kena kasut ,kalau yb?pakatan perlu peka dgn peniaga melayu pulau pinang,cina berniaga dimana mana pun boleh .