Solidariti Anak Muda Malaysia

Solidariti Anak Muda Malaysia
anak muda..!!! korang kini dah boleh mula..!!! disini ia akan memandu korang..!!! jgn takut sbb ini tempat anak muda yg brani..!!! disini tempat anak muda yg kuat prinsipnye..!!! pendaftaran akan dibuka..!!! SELAMAT DATANG..!!

Selamat Tahun Baru Ma'al Hijrah 1433

Selamat Tahun Baru Ma'al Hijrah 1433
Selamat menyambut kedatangan tahun baru 1433 Hijrah kepada semua umat islam di muka bumi ini......

Cara buat duit dengan mudah.....

Cara buat duit dengan mudah.....
sila klik gambar untuk memperolehi pendapatan yang lumayan

"Ya Allah!! Sebagaimana Engkau Pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah Musyrikin, maka kami memohon kepada mu Ya Allah....... . turunkan lah bantuan mu kali ini kepada orang orang Islam di Libanon, hancurkanlah rejim zionis.. amin . ..."> >(Lalu bacalah surah Al Fil / membayangkan kehancuran tentera Yahudi - dengan Izin Allah)
ahli UMNO menyamar ahli PAS...
UMNO dah kehabisan modal....
go to UMNO

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Khamis, 17 September 2009

UMNO dan ARAK tak dapat dipisahkan-malaysiakini

Perdana Menteri 1Malaysia mendakwa Umno parti Islam sebab memperjuangkan Islam di negara ini. Inilah buktikanya banner sambutan Ramadhan dan banner arak boleh diletakkan bertindihan antara satu sama lain. Gambar yang diambil dari blog http://dppmuar.blogspot.com/ yang diletakkan di sebuah kedai cina Simpang empat Sungai Mati oleh Umno Bahagian Ledang.

Mungkin inilah gambaran parti Islam yang didakwa oleh Umno sehingga arak dan judi dikilang dan dijual berluasa di negara ini.



'UMNO 1 Malaysia bohong seluruh rakyat Malaysia’


™ kaasiii peecaaahhh laaaaaa........®

!!" MEMBUJUR LALU MELINTANG PATAH ""!!
http://zulmamakpng.blogspot.com/
" LAWAN TETAP LAWAN...!!!!, SUARA RAKYAT, SUARA KERAMAT...!!!

5 ulasan:

CUPING MERAH berkata...

kat banner umno tu..tulisan apa?

yahudi ke jawi?

Abu Siling berkata...

ko orang nak heran apa?
aku nak citer kisah benar .
kat PWTC masa bawah pengurusan Kip Bahador ngan Rashid Hussein pada era pertengahan 90an tu pun ada jual Arak..
Sekarang bawah pengurusan Tan Sri Yaakob memang tak ada jual arak.
aku cakap berdasarkan pengalaman aku keje disana.

EnKacak berkata...

suda la al mubarak pon salah eje.. adoiyaaaiii... len kali p tanye ular mak gerombolan dulu la..

~PakKaramu~ berkata...

UMNO ikut modul perjuangan PR macam orang buka warong depapun ikut buka warong

ctm... berkata...

Salam Adil Fitri semua,

...mungkin ucapan tu untuk yang berkunjung kat situ..."dengan iklas dari"....
mungkin nak sedarkan kawan2 mereka yang sering berkunjung,.. berdakwah tak kira tempat....atau yang lekatkan banner tu memang kaki lepak kat situ!
..aaaaaaarrr