Solidariti Anak Muda Malaysia

Solidariti Anak Muda Malaysia
anak muda..!!! korang kini dah boleh mula..!!! disini ia akan memandu korang..!!! jgn takut sbb ini tempat anak muda yg brani..!!! disini tempat anak muda yg kuat prinsipnye..!!! pendaftaran akan dibuka..!!! SELAMAT DATANG..!!

Selamat Tahun Baru Ma'al Hijrah 1433

Selamat Tahun Baru Ma'al Hijrah 1433
Selamat menyambut kedatangan tahun baru 1433 Hijrah kepada semua umat islam di muka bumi ini......

Cara buat duit dengan mudah.....

Cara buat duit dengan mudah.....
sila klik gambar untuk memperolehi pendapatan yang lumayan

"Ya Allah!! Sebagaimana Engkau Pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah Musyrikin, maka kami memohon kepada mu Ya Allah....... . turunkan lah bantuan mu kali ini kepada orang orang Islam di Libanon, hancurkanlah rejim zionis.. amin . ..."> >(Lalu bacalah surah Al Fil / membayangkan kehancuran tentera Yahudi - dengan Izin Allah)
ahli UMNO menyamar ahli PAS...
UMNO dah kehabisan modal....
go to UMNO

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Khamis, 22 Oktober 2009

Health Minister of Malaysia....well done!-malaysiakini


Dear Health Minister YB Dato Liow,

You have the wrong priorities since taking over the ministry.

Instead of taking care of H1N1 you are taking care of your BiNi ( Lee Su Loo )!

Half million Ringgit worth of birthday presents you bought for your wife in January 09!

A Toyota Alphard costing 574,884.10 Ringgit. (Car number plate WSB 15)

Alas!!! Who paid for it? Axis Construction Sdn.Bhd, the company that always appear in your Ministry's winning tender list. God sent or dirty hand?

Mr. Health Minister, take care of the public's health not your bank account. You are no different from the rest of the corrupt officials that dip their fingers in the piggy bank.

Please tell us why your ministry's contractor paid for your wife's car down payment?

There was a cheque on January 2009, HLB 373727 ($ 324,884.10) from Axis Construction to the car dealer for the car WSB 15. Another cheque HLB 373727 paid to the seller. ($ 9,299.90).

Where is your clean heart? Gone to the Cigarette companies?

You also squeezed your contractor to pay for the Monthly instalments for that expensive gift to your BiNi!!

On the 19th of each month, Benny Ho of Axis construction will deposit $4,730 to your BiNi's bank account (Public Bank Saving Account Number 4487469902). Some of the check numbers are HLB 359666 and HLB 383393!

Our country is the worst hit country of H1N1 in the world, you have no idea what to do and all you care for is taking a cruise in your BiNi's ill gotten luxurious car!

'UMNO PERASUAH 1 Malaysia... Pembohong seluruh rakyat Malaysia’

™ kaasiii peecaaahhh laaaaaa........®

!!" MEMBUJUR LALU MELINTANG PATAH "!!
http://zulmamakpng.blogspot.com/
!!!.. LAWAN TETAP LAWAN...!!!!, SUARA RAKYAT, SUARA KERAMAT...!!!

4 ulasan:

AMK kecewa berkata...

Untuk mendapatkan kuasa, Pas sanggup menggugurkan perjuangan penubuhan negara Islam. Pas sanggup berkompromi ataupun bekerjasama dengan DAP dan Parti Keadilan Rakyat (PKR) dengan memperjudikan prinsip perjuangan, semata-mata untuk dapat merasai kerusi empuk Yang Berhormat ataupun Menteri Besar.

Pas langsung tidak merasa bersalah mengata UMNO dan orang-orang UMNO kafir kerana bekerjasama dengan parti komponen terbesar BN iaitu MCA dan MIC, tetapi pada masa yang sama apabila mereka bekerjasama dengan DAP dan PKR semuanya menjadi “ halal “.

Dengan kata lain menghalalkan apa yang mereka haramkan sebelum ini. Bagi Pas, UMNO itu terlalu keji manakala DAP dan PKR adalah terlalu baik bagi mereka.

Sudah siang lagi bersuluh. Itulah rasa-rasanya kata-kata perumpamaan yang tepat digunakan untuk Pas ketika ini. Adakah Pas sedar akan kehadiran mereka untuk menceriakan Pakatan Rakyat sebenarnya telah menimbulkan kesangsian di kalangan ahli penyokong Pas itu sendiri.

Siapakah yang membenarkan penggabungan itu sehingga menyebabkan Pas kini hilang cengkamam dalam usaha menubuhkan Negara Islam Pas. Adakah arahan dari Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang ataupun Mursyidul Amnya, Datuk Nik Aziz Nik Mat? Bukankah ketaatan kepada pemimpin khususnya kepada Sultan merupakan salah satu ajaran Islam?

Adakah Pas sedar yang Karpal Singh dan Lim Kit Siang telah berjaya menguji kekuatan dan ketaatan Pas kepada ajaran Islam. Adakah Pas sedar ini adalah perancangan yang licik oleh Karpal Singh dan rakan-rakan dalam DAP untuk menguji kesetiaan orang Melayu kepada Sultan dan Raja-raja mereka.

Pada pemikiran Karpal Singh, Pas hanya mementingkan kuasa pemerintahan berbandingkan agamanya dan Pas boleh pada bila-bila masa saja dijadikan budak suruhan dalam menjayakan agenda DAP.

Apabila ditegur, Pas akan cepat melenting sambil mempertahankan diri dengan menyatakan bahawa akhbar atau media massa yang lain cuba memperbesarkan isu-isu seprti yang kita dengar pada hari ini.

Pas akan cuba sedaya upaya untuk menangkis segala dakwaan dan kenyataan dari pihak media seolah-olah cuba menegakkan benang yang basah. Contoh yang mudah kita boleh lihat dengan apa yang sudah terjadi di negeri Selangor sekarang.

Walau apapun berlaku, Pas akan tetap mempertahankan PKR dan DAP kerana bagi mereka kedua-dua parti ini adalah "abang besar". Kalau hitam kata mereka, maka hitamlah. Kalau putih, maka putihlah.

Memanglah benar Pas hanya berkuasa di Kelantan dan Kedah, manakala di dua negeri lain Pas hanya diibaratkan sebagai "Pak Turut", menyokong setiap ketetapan dan keputusan yang dibuat oleh DAP.

PKR pula hanyalah penumpang dalam kesemua negeri Pakatan Rakyat. Secara tak langsung DAP telah menjadi kuasa penentu yang berkuasa kepada PKR dan Pas.

Takutkah Pas kepada DAP sehingga sanggup diperbudak-budakkan, diperkotak katikkan supaya terus kekal di dalam Pakatan Rakyat. Sayang sangatkah Pas pada DAP. Adakah Pas lebih takut dan sayangkan DAP daripada Allah S.W.T.????

Di manakah sinar penubuhan negara Islam Pas yang dilaung-laungkan selama ini. Adakah ulama-ulama Pas lemah dan terkulai layu selepas di pergunakan oleh DAP tanpa mampu bangkit menentang.

Berkuasa betul DAP sehingga dapat mengunci mulut pemimpin-pemimpin Pas daripada menegur atau berkata sesuatu. Mereka lebih rela mencari kesalahan dalam apa jua yang dilakukan oleh UMNO kerana bagi mereka UMNO adalah sangat keji walaupun mereka tahu ahli-ahli UMNO adalah beragama Islam.

Inilah jadinya apabila memperalatkan agama untuk kepentingan politik. Betapa ramai cendiakawan dalam Pas tetapi tak mampu memikirkan kesan kepada Pas. Islam bukan lagi menjadi agenda perjuangan Pas tatkala ini. Mereka hanya mahukan kerusi.

Dan menjadi bertambah parah apabila Penasihat PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim pula mengatakan beliau menolak penubuhan negara Islam dan Malaysia Bukan Melayu punya!!

Beliau mengumumkan bahawa beliau memilih jalan moderate di mana Pas sebelum ini mengatakan moderate itu adalah sekular iaitu tolak Islam dan tolak ketuanan Melayu ke Ketuanan Rakyat.

AMK kecewa berkata...

PKR akan dikuburkan selepas ini....
PKR banyak cakap dari buat kerja...
AMK bayan baru suka tipu rakyat,janji kosong,yb2 pkr semua mainduit...bukti aku ada,pru13 bayan baru,batu maung akan berada di tangan BN....
YB mansor akan kami menangkan di DUN batu maung...dia lagi berkaliber dari yb sekarang...akan ku dedahkan rahsia PKR kepada umno.
pemuda umno buat kerja...amk bayan baru banyak buat meeting buat blog ...kerja tak jalan....
kasi pecahlaaa ini PKR...

tujuh76satu berkata...

amk kecewa....
memang patut pun kecewa, pasal tak dapat panggu!!! orang kecewa ni bagus terjun jer ke sungai atau kolam kumbahan taik babi!!!!! piiiiirah.. kecewa, apa kerja yang ko buat sampai kecewa? setakat tolong pacak tiang bendera dah kecewa konon. maunya apa? duit? pangkat dan jawatan? pegi main jauh jauh la orang yang mudah kecewa.

"JUWARA"..Sg Ara.. berkata...

Salam Semua,
AMK kecewa?
....dok menyamar merata rata!muka tak malu,
kejap tembak PAS,kejap tembak PKR,sapa lagi kalau nak tau !
betul betul musang berbulu ayam!
kenapa Yb Yb tuu tak disebut namanya...alih alih si Mansor yang tak Yb tu pula dipanggil "Yb Mansor"...dok mimpi lagi kut!
Kalau orang kuat Mansor tak kan bolih mengaku "AMK"...tu yang kata "Tak Pemalu"..penulis "PENIPU"
karatnya nampak sangat....
......aaaaaaaaarrr!