Solidariti Anak Muda Malaysia

Solidariti Anak Muda Malaysia
anak muda..!!! korang kini dah boleh mula..!!! disini ia akan memandu korang..!!! jgn takut sbb ini tempat anak muda yg brani..!!! disini tempat anak muda yg kuat prinsipnye..!!! pendaftaran akan dibuka..!!! SELAMAT DATANG..!!

Selamat Tahun Baru Ma'al Hijrah 1433

Selamat Tahun Baru Ma'al Hijrah 1433
Selamat menyambut kedatangan tahun baru 1433 Hijrah kepada semua umat islam di muka bumi ini......

Cara buat duit dengan mudah.....

Cara buat duit dengan mudah.....
sila klik gambar untuk memperolehi pendapatan yang lumayan

"Ya Allah!! Sebagaimana Engkau Pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah Musyrikin, maka kami memohon kepada mu Ya Allah....... . turunkan lah bantuan mu kali ini kepada orang orang Islam di Libanon, hancurkanlah rejim zionis.. amin . ..."> >(Lalu bacalah surah Al Fil / membayangkan kehancuran tentera Yahudi - dengan Izin Allah)
ahli UMNO menyamar ahli PAS...
UMNO dah kehabisan modal....
go to UMNO

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Isnin, 5 Oktober 2009

N31 Bagan Pianag : "Tragedi Oktober King Of Mat Rempit Dalam Kenangan" -malaysiakini

IMG_0260
Berjalan bersama-sama Datuk Sabri dengan dikelilingi penyokong Umno dan telah dilanyak-lanyak dengan teruknya oleh penyokong PAS.
IMG_0261
Beliau telah diberi tepukkan maut dan dicekik oleh beratus penyokong PAS.
IMG_0262
Kelihatan beliau telah dilanyak dengan teruk oleh beratus-ratus penyokong PAS

Berpuluh-puluh kesan merah sebesar buah kelapa dileher sehingga menghadang muka beliau dan hanya muka barua kat belakang beliau sahaja yang kelihatan menunjuk bengkok sebesar buah kelapa dilehernya.

Sekarang sedang nazak di ICU dengan tiub-tiub dan wayar-wayar penyambung hayat ditubuh beliau.




























Menurut pakar-pakar yang beliau berkemungkinan akan lumpuh dibahagian anunya. Satu 'Tregedi Oktober' buat beliau kerana kelumpuhan tersebut akan menghalang cita-citanya untuk membuat koleksi bini. Apakah 'King Of Mat Rempit' dapat diselamatkan oleh pakar-pakar loyar buruk?

Sama-samalah kita doakan akan beliau diberi kekuatan agar drama tersebut dapat disiapkan. Menurut khabar-khabar berombak, batu nesannya telah pun ditempah oleh mat-mat rempit dengan ukiran dibatu nesan tersebut tertera kata-kata,"Tragedi Oktober King Of Mat Rempit Dalam Kenangan".

'UMNO PERASUAH 1 Malaysia bohong seluruh rakyat Malaysia’


™ kaasiii peecaaahhh laaaaaa........®

!!" MEMBUJUR LALU MELINTANG PATAH ""!!
http://zulmamakpng.blogspot.com/
" LAWAN TETAP LAWAN...!!!!, SUARA RAKYAT, SUARA KERAMAT...!!!

4 ulasan:

hj jamaludin berkata...

Bismilah Hir Rahman Nir Rahim
Memang betul Azeez bukannya di tumbuk penyokong Pas , tapi empunya bloger tolong periksa betul gambar2 e2 dan cara tuipan himbus angin ( santau angin tu ) yang keluar dari mulut dan chalitan minyak dagu di calit oleh penyokong Pas seperti gambar yang tuan tonjolkan .Malah roh T.B.hock dah rasuk badan Penyokong Pas dan penyokong Pas lepas roh T.B.Hock kat Azeez. Cara mainan batin lain dari pada yang lain dan penyokong Pas jangan nak nafikan kalau da buta kat dunia ni takut nanti buta kat akhirat pulak . Saya rasa Azeez kena santau dan minyak dagu kot dan rasukkan roh T.B.HOCK yang di gunakan penyokong Pas seperti tertera kat gambar tadi.Penyokong Pas dah mula main permainan batin . Suruh Tuan Guru Nik Aziz sholat hajat untuk confirm kes santau ni. Hj jamaludin

Tanpa Nama berkata...

ha ha ha...azeez, ko ni mmg putar alam la. dahlah keturunan ko sendiri ko tak ngaku(ngaku melayu...kah kah kah...mmg mangkuk betul la dia ni) skang ko nak klentong kununnya ko kena belasah?. Buktikanlah ngok, takan dlm beribu manusia sorang pun penyokong UMNO takde amik gambo....bodoh piang punya kitul

tunsaban balek berkata...

berapa juta habis dia bawa duit peruntukan mat rempit pi kutub utara.lepaih tu tak jadi terjun angin kencang konon.la ni jadi pelakon tambahan pulak ,satu sine razak mohideen bayar berapa gak nya.
ya Allah ya tuhan ku tunjukanlah pembohongan si azeez ni.insaalah PAS akan menuju kemenangan dengan izin Allah.Hanaya Allah boleh mengubah segala galanya.kebenaran tetap akan datang

prang pnjang berkata...

Azeez arr... Lu sudah kene santau tuh.... Baik cari mana-mana pusat rawatan Islam.... Hospital tak dapat tolong pnyer...