Isnin, 11 Januari 2010

gempar... menteri kanan sabah terlibat skandal sex dengan gadis bawah umur????


GEMPAR dan mengejutkan! Seorang VVIP yang berpangkat Menteri Kanan di Sabah disahkan terlibat dengan Skandal Seks Gadis Bawah Umur (16 tahun) yang kini disimpan di Utara Sabah.

“Keluarga mangsa telah dipujuk agar merahsiakan perkara ini dan sejumlah wang telah dibayar kepada bapa mangsa kerana VVIP berkenaan akan berkahwin dengan ‘gadis’ tersebut setelah mendapat kebenaran berpoligami daripada isterinya,” ujar Zainal yang merupakan keluarga terdekat mangsa berkenaan.

Zainal menegaskan, VVIP berkenaan sering melawat keluarga mangsa dan membawa mangsa ke sebuah resort untuk bertemu dan menjalinkan hubungan secara sulit sejak mangsa berusia 15 tahun yang kini telah berhenti sekolah.

“Kita cuba menghalang tetapi oleh kerana keluarga mangsa tertekan semata-mata kerana kuasa dan pengaruh VVIP tersebut, maka mereka terpaksa merelakan anak gadis mereka menjalinkan hubungan terlarang dengan VVIP tersebut,” ujar Zainal yang berjanji akan menyerahkan gambar VVIP bersama gadis tersebut agar tindakan tegas diambil terhadap VVIP yang sering memangsakan gadis bawah umur.

Mengikut Undang-Undang, hubungan seks VVIP dengan gadis berkenaan dikategorikan sebagai ‘Statutory Rape’ dan diperuntukan di bawah seksyen 375 (e) dan (g) Kanun Keseksaan yang menyebut;-

“with her consent, when, at the time of giving such consent, she is unable to understand the nature and consequences of that to which she gives consent”

“With or without her consent, when she is under sixteen years of age.”

selanjutnya korang baca di sini


'UMNO PERASUAH 1 Malaysia... Pembohong seluruh rakyat Malaysia’

™ kaasiii peecaaahhh laaaaaa........®

!!" MEMBUJUR LALU MELINTANG PATAH "!!
http://zulmamakpng.blogspot.com/
!!!.. LAWAN TETAP LAWAN...!!!!, SUARA RAKYAT, SUARA KERAMAT...!!!


2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kasi peeeeecahlahhhh!!! Salam mamu, macamana , hang dah tengok belum blog 'minda info kita '? Amacam, hang dah buboh dia teruk2ke?



gibuk

zul mamak png berkata...

boleh tak kalau tolong tinggalkan link blog tersebut.... tq

Luka Rakyat

Rakyat itu selalu diam, tapi ia pencatat dan tidak pernah lupa, rakyat itu seperti naga, melingkar dengan berat badan dan diam dalam kehenin...