Ahad, 14 Februari 2010

"Zahrain Bukanlah Seorang Pejuang"- Aminah Abdullah


Tindakan Ahli Parlimen Bayan Baru Zahrain Hashim keluar dari Parti Keadilan Rakyat tidak mengejutkan pihak yang mengenali beliau, Sama ada mereka yang di dalam parti itu, mahu pun di luar,

Antara yang mengenali Zahrain secara dekat adalah bekas Ketua Wanita PKR Pulau Pinang, Aminah Abdullah.

Beliau bertanding menentang calon PKR pada pilihanraya kecil Penanti tahun lalu.

Aminah menyifatkan Zahrain sebagai seorang yang lebih mementingkan peluang perniagaan daripada berjuang untuk membela rakyat.

"Dia bukanlah seorang pejuang. Bila dia tak dapat apa yang dia nak dia mula protes, Dia sebagai koporat dulu, dia bukan orang politik. Dia hanya mahu melobi projek, tapi bila tak dapat dia lawanlah," kata Aminah.

Zahrain mengisythiarkan dirinya keluar dari PKR dan menjadi ahli parlimen bebas sebelum lembaga displin PKR bertindak ke atas beliau kerana mengkritik Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng secara biadap dan tanpa bukti asas.

Zahrain adalah bekas pemimpin UMNO yang beralih ke PKR sebelum diangkat menjadi ketua parti itu di Pulau Pinang sehingga tahun lalu.

Aminah mengenali Zahrain sebagai seorang ahli politik yang tidak boleh di tegur.

"Sewaktu saya dalam PKR dulu pun dia tidak boleh terima pandangan. Satu Pulau Pinang semua tidak suka dia. Sebab dia masuk dalam PKR Pulau Pinang untuk menghancurkan PKR Pulau Pinang. Semua pandangan saya dan kawan- kawan tidak akan diterima. Tapi siapa yang kipas dia, dia terima."


NEGARA DAN RAKYAT MALAYSIA SELAMAT TANPA UBN.......

'UMNO PERASUAH 1 Malaysia... Pembohong seluruh rakyat Malaysia’

™ kaasiii peecaaahhh laaaaaa........®

!!" MEMBUJUR LALU MELINTANG PATAH "!!
http://zulmamakpng.blogspot.com/
!!!.. LAWAN TETAP LAWAN...!!!!, SUARA RAKYAT, SUARA KERAMAT...!!!

Tiada ulasan:

Luka Rakyat

Rakyat itu selalu diam, tapi ia pencatat dan tidak pernah lupa, rakyat itu seperti naga, melingkar dengan berat badan dan diam dalam kehenin...