Ahad, 14 Mac 2010

Umno dan Perkasa sedang bergeser hanya semata-mata nak tunjuk kejantanan


Ini adalah suratkabar tabloid pro Umno Era Baru yang terbaru bil 272 yang memetik tulisan SPY LEMAN untuk dijadikan berita utama akhbar tabloid berkenaan.

Tulisan muka depan akhbar berkenaan mengecam pentadbiran zaman mantan PM Tun Abdullah dengan berkata;

"Di zaman pentadbiran Tun Lah serta Khairy ,Umno dilihat amat lemah di dalam menjaga hak-hak Melayu serta memartabatkan taraf bangsa Melayu di negara ini.Mungkin ini disebabkan oleh sindrom "zzz" Tun Lah dan juga kerakusan "berbisness" oleh menantunya ketika itu".

Akhbar berkenaan juga yang pro mantan PM Tun Mahathir puji melangit aka kejayaan Tun Mahathir yang turut mengatakan Umno dah busuk hingga ke ususnya.Nampaknya Umno dah berpecah teruk sekarang ini.Nampaknya dalam Umno ada banyak puak yang bertelagah sekarang ini hanya tunggu masa nak meletup.

Tulisan berkenaan pada muka surat dua pula mempertikaikan sikap Umno yang seolah-olah bagi ruang yang cukup besar kepada Perkasa untuk berjuang Melayu hingga macam Umno dah tak lagi berjuang Melayu.Kerja nak berjuang Melayu dicuri oleh Perkasa.

Kata penulis tersebut dalam akhbar tu lagi;

"Kini peranan Umno telah banyak diambil alih oleh Perkasa di dalam menyuarakan hak bangsa Melayu dan juga memperjuangkan martabat Islam di negara ini.Apakah pemimpin Umno tak berasa malu dengan situasi ini"?

"Jika kini PRIBUMI PERKASA NEGARA sudah mengambil alih 70% tugas yang patut dilakukan oleh Umno itu sendiri, apalagi yang tinggal kepada pemimpin-pemimpin Umno"?

Memang betoi la Melayu Ibrahim Ali Lawan Melayu Umno.Umno dan Perkasa sedang bergeser hanya semata-mata nak tunjuk kejantanan sapa lebih hebat dalam berjuang untuk Melayu.Mungkin Umno pun dok risau takut nanti banyak pula projek kerajaan melimpah kepada Brahim Ali.Depa rebut projek atau rebut nak berjuang Melayu?Sapa berjuang ,melalak kuat pasal Melayu dialah yang akan dapat projek banyak.misaimerah

'UMNO PERASUAH 1 Malaysia... Pembohong seluruh rakyat Malaysia’


™ kaasiii peecaaahhh laaaaaa........®

!!" MEMBUJUR LALU MELINTANG PATAH "!!
http://zulmamakpng.blogspot.com/
!!!.. LAWAN TETAP LAWAN...!!!!, SUARA RAKYAT, SUARA KERAMAT...!!!

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Samseng kg dusun dan samseng kg entah sedang merebut Cik Salmah ye !

Luka Rakyat

Rakyat itu selalu diam, tapi ia pencatat dan tidak pernah lupa, rakyat itu seperti naga, melingkar dengan berat badan dan diam dalam kehenin...