Solidariti Anak Muda Malaysia

Solidariti Anak Muda Malaysia
anak muda..!!! korang kini dah boleh mula..!!! disini ia akan memandu korang..!!! jgn takut sbb ini tempat anak muda yg brani..!!! disini tempat anak muda yg kuat prinsipnye..!!! pendaftaran akan dibuka..!!! SELAMAT DATANG..!!

Selamat Tahun Baru Ma'al Hijrah 1433

Selamat Tahun Baru Ma'al Hijrah 1433
Selamat menyambut kedatangan tahun baru 1433 Hijrah kepada semua umat islam di muka bumi ini......

Cara buat duit dengan mudah.....

Cara buat duit dengan mudah.....
sila klik gambar untuk memperolehi pendapatan yang lumayan

"Ya Allah!! Sebagaimana Engkau Pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah Musyrikin, maka kami memohon kepada mu Ya Allah....... . turunkan lah bantuan mu kali ini kepada orang orang Islam di Libanon, hancurkanlah rejim zionis.. amin . ..."> >(Lalu bacalah surah Al Fil / membayangkan kehancuran tentera Yahudi - dengan Izin Allah)
ahli UMNO menyamar ahli PAS...
UMNO dah kehabisan modal....
go to UMNO

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Selasa, 27 April 2010

P94 Hulu Selangor :Video yang tidak akan keluar dalam RTM dan sekutu





'UMNO PERASUAH 1 Malaysia... Pembohong seluruh rakyat Malaysia’


™ kaasiii peecaaahhh laaaaaa........®

!!" MEMBUJUR LALU MELINTANG PATAH "!!
http://zulmamakpng.blogspot.com/
!!!.. LAWAN TETAP LAWAN...!!!!, SUARA RAKYAT, SUARA KERAMAT...!!!

5 ulasan:

Hijat Panjang... berkata...

amNGOk dan polis sama naikk...tahan lagu tu saja..main2..KALAU penyokong PR yang mula dulu dan tibai cam amNGok cilaka tu, kompom 7-8 orang KENA TANGKAP...cinabeng betoiii...

Tanpa Nama berkata...

sudah sedia maklum si anjing2 tu pasti jadi alat BN...bukan nak jaga keptenteraman awam tapi nak jaga BN saja....sesuai dengan gelaran anjing saja buat mereka tu...dalam negara yg x demokratik..anjing2 digunakan bagi menghalalkan cita2 si kuku besi.Apa yg penting kita tetap lawan...tahan di uji sampai bila2 demi mengecap suatu KEADILAN..untuk rakyat Malaysia.

Mozas berkata...

Pas dah serik berkempen untuk PKR! Baca sini:

http://satulimatiga.blogspot.com/2010/04/pas-serik-berkempen-untuk-pkr.html

Tanpa Nama berkata...

Salam kepada rakyat Malaysia khususnya orang2 Melayu ,
Sampai bilakah anda akan terus diperbodohkan oleh regim kuku besi yang tuan2 agungkan itu ? Adakah tuan2 tidak teringin nak jadi seorang warganegara kelas satu seperti di negara2 maju ? Kalaulah begini pemikiran dan mentaliti tuan2 maka jangan lah berangan2 nak jadi negara maju..wawasan angan2 2020 ciptaan si keling haprak bapak kuku besi itu..jangan haraplah kerana mentaliti kalian masih di kelas yg terbawah sekali..cukup memalukan.Jangankan nak majukan ekonomi Melayu apa pun tak kan tercapai kerana mentaliti bodoh tuan2 itu tak kan ke mana2.Bayangkan di negara maju rakyatnya tidak berkempen macam kita...poster ..bendera...kutukan ..fitnah memburukkan calon..tapi rakyat di negara maju...fikiran mereka juga setaraf dgn negara mereka yang maju...bila ada kempen mereka sebagai pengundi ingin tahu apa calon mereka akan buat...soal ekonomi..sosial..dasar luar dan hubungan dengan negara luar dan perkara2 yang dianggap penting sahaja bukannya soal belacan..soal calon yg dulunya minum arak..dsb. Patutlah negara mereka maju sebab mereka tak teringin nak dengar projek mee segera..hadiah kain pelikat..RM 50.00...di negara maju dah tak ada janji2 palsu macam ni..yang ada cuma di Malaysia yg masih lagi di zaman batu...orthodok dan kolot.Beginilah pemikiran Melayu yg inginkan kekayaan segera dan kebendaan dan pentingkan diri sendiri.Kalau di negara maju pemimpin rasuah tiada tempatnya..x payah nak tengok contoh di negara maju...tengok sajalah negara yg setaraf dgn kita Thailand..tiada ruang buat PM yg rasuah...Thaksin macam mana? Tapi di Malaysia pemimpin rasuah tak dikenakan tindakan, yg kena cuma ikan bilis sahaja.Negara akan maju seiring dengan pemikiran rakyatnya...kalaulah bangsa Melayu begini..maka angan2 mat jenin yg si mamak tongkang buat wawasan 2020 akan tinggal sebagai mitos dan cerita hayalan Melayu yg x pernah cuba memartabatkan minda Melayu...hanya cukup dgn sogokan pilihanraya sahaja..lepas tu macam si mamak tongkang cakap dulu...MELAYU MUDAH LUPA...atau memang MELAYU ITU RUPA...maka terjunlah wahai Melayu UMNOAPCO dengan labu2nya. Sekian adanya.

Tanpa Nama berkata...

Kalau tuan2 lihat lembu yang di cucuk hidung , itulah ibarat org2 UMNOAPCO yang di cucuk hidung oleh tuannya si UMNOAPCO...cuba bayangkan kalu beginilah lagaknya...tempat mereka tu selayaknya di mana ? Fikir2kan lahdan jangan malu nak ngaku kelemahan diri...