Khamis, 1 Julai 2010

Lagi kisah Anak Mahathir.


Mengapa Mahathir marahkan Anwar....
Sebab... Anak Mahathir GAY....
Mengapa Mahathir membela judi.....
Sebab Anaknya Tokey Arak dan peminum arak........


Siapa pula anak Mahathir itu???? baca disini..


'UMNO PERASUAH 1 Malaysia... Pembohong seluruh rakyat Malaysia’


™ kaasiii peecaaahhh laaaaaa........®

!!" MEMBUJUR LALU MELINTANG PATAH "!!
http://zulmamakpng.blogspot.com/
!!!.. LAWAN TETAP LAWAN...!!!!, SUARA RAKYAT, SUARA KERAMAT...!!!

8 ulasan:

MalaysianVoices berkata...

Anak angkat Madey jahat? Kah kah kahh...

Anak Nabi Allah Nuh yang bernama Kannan juga jahat hingga dilemaskan banjir besar.

Jadi jika Madey teruk sebab anaknya jahat, Nabi Nuh pun sama la tak pandai mendidik anak hingga menyebabkan anaknya kufur.

Lepas ni kita buat satu artikel pulak hentam Nabi Nuh sebab anak dia jahat sama macam kita buat artikel untuk dedahkan kisah anak angkat Madey ni.

Sapa ada gambar si Kannan tu boleh hantar kat Pria Malaya. Dia tengah buat artikel baru pasal Nabi Allah Nuh Tu...

Anak Mahfuz pun ada kat Serenti lagi, tak mau cerita ka?

Kah kah kahhhhh....

fitryshah de Salvatore berkata...

Kepada Spy Leman..

X perlulah rasanya saudara menggunakan nama para Nabi utk dijadikan perumpamaan.. byk lagi contoh2 lain yg boleh digunakan sekiranya perlu..

lagi satu, sangat salah kalau saudara samakan Tun dgn Nabi Nuh a.s... walaubagaimana Nabi Nuh 'x pandai jaga anak' (seperti yg saudara nyatakan), baginda dah terjamin tempatnya di syurga.. Tun dan kita semua ni, belum tentu dapat mencium bau syurga pun..

Wassalam...

MalaysianVoices berkata...

Kah kah kahh...

Nik Aziz guna nama Nabi sebagai perumpamaan lu orang tak bising pun bhai? Takde bezanya Nik Aziz tu dengan gua. Kencing dia pun hancing jugak bhai.

Nik Aziz tok guru korang tu selalu samakan tindakan dia dengan Nabi. Apa ingat dia tu Nabi ke bhai? Korang tak bising pun kan?

Elok lah kalau lu sedar bahawa Madey tak confirm lagi cium bau syurga. Jadi janganlah lu dekatkan diri jadi ahli neraka.

Nik Aziz pun belum tentu kemana bhai.....

Kah kah kahhhh

Tanpa Nama berkata...

kenapa Allah SWT tak memberikan hidayah pada anak nabi nuh, isteri nabi luth, anak nabi adam dan lain2 hanyalah sebagai peringatan kepada kita bahawa jgn disangka bila bapa atau anak dia baik semua keturunan dia jugek baik..jadi apa yg spy leman bagitau tu betullah..utk kita berfikir supaya jgn semua benda yang ada point skit nak di politikkan...kiat sendiripun belum tentu kat mana di ujung2 hayat nanti....wallahualam..

fitryshah de Salvatore berkata...

saya tak mengatakan ape yg Spy Leman cakap tu salah mengenai sejarah Nabi Nuh.. itu semua kita tahu.. yg salahnya, bila dia membandingkan Tun dgn Nabi Nuh.. sangat jauh bezanya.. lagi satu, cara penyampaian saudara Spy leman seolah2 beliau menyindir2 Nabi Nuh.. itulah sebab saya cadangkan Spy leman menggunakan contoh2 lain yg tidak kurg sensitivity pada org lain..

Pada Spy Leman, Nik Aziz tidak pernah menyamakan dirinya dgn Nabi Muhammad atau Nabi2 lain.. Beliau sentiasa bercakap, "apabila hendak melakukan sesuatu perkara, kita kina ikut nabi.. apa yang nabi lakukan, kita disunatkan ikut dan segala ajaran nabi mengenai akidah Islam, kita wajib ikut"..
Dan itulah yg saya nyatakan sebelum itu, yg kita ni manusia sama sahaja.. memang kencing pun bau hancing.. cuma yg membezakan kita hanyalah dari segi amalan baik dan ketaqwaan kita kepada Allah...

Kepada Tanpa Nama,
X ada benda yg nak dipolitikkan dalan isu ni.. Tun adalah seorg tokoh politik yg hebat dan beliau juga adalah hebat dalam beberapa bidang yg dicebutinya.. malah seluruh dunia mengenalinya..
Tetapi, kalau tuan punya blog ni, meletakkan posting pasal mak bedah belakang rumah aku tu, x siapa pun kenal, malah x ada siapa nak baca blog ni pun..
ini juga adalah satu skil menarik perhatian org ramai.. samalah juga dgn akhbar2 tempatan yg saban hari menceritakan isu2 yg melibatkan tokoh2 politik, artis dan org2 kenamaan.. bagi saya, tiada isu2 politik di sini.. mungkin tujuan penulis blog ini hanya untuk berkongsi sedikit info mengenai seorang yg kita kagumi, Tun. Jadi, yang mana baik, kita ambillah... yg mana x baik, kita gunakan sbg pengajaran...

Harap2, kita sama2 berjaya di dunia dah akhirat... Wallahualam..

Tanpa Nama berkata...

ada jugak yang nak menyalak kat sini.pegampu berahim pekidak kot

Tanpa Nama berkata...

salam fitryshah...terimakasih atas komen saudara terhadap komen saya di atas...saya setuju dgn pandangan saudara..diharap perbincangan kita ini dipenuhi dengan perbincangan secara harmoni tanpa maki hamun seperti sesetengah blog..tidak perlu kita mencaci nista terhadap saudara seagama..marilah kita sama berkongsi ilmu yang tak seberapa anugerah allah swt kepada kita utk memajukan ummah...
kepada anon 15.20...jgn cuba nak memulakan provokasi kat sini....
terima ksih sekali lagi kpd spy leman dan juga fitrisyah...salam sahabat utk anda berdua...

fitryshah de Salvatore berkata...

salam sahabat utk anda juga...
walaubagaimanapun, kita telah pun bersaudara atas dasar Islam..
Saling igt mengingati itu adalah tuntutan dalam agama..

Salam ukhwah...=)

Luka Rakyat

Rakyat itu selalu diam, tapi ia pencatat dan tidak pernah lupa, rakyat itu seperti naga, melingkar dengan berat badan dan diam dalam kehenin...