Solidariti Anak Muda Malaysia

Solidariti Anak Muda Malaysia
anak muda..!!! korang kini dah boleh mula..!!! disini ia akan memandu korang..!!! jgn takut sbb ini tempat anak muda yg brani..!!! disini tempat anak muda yg kuat prinsipnye..!!! pendaftaran akan dibuka..!!! SELAMAT DATANG..!!

Selamat Tahun Baru Ma'al Hijrah 1433

Selamat Tahun Baru Ma'al Hijrah 1433
Selamat menyambut kedatangan tahun baru 1433 Hijrah kepada semua umat islam di muka bumi ini......

Cara buat duit dengan mudah.....

Cara buat duit dengan mudah.....
sila klik gambar untuk memperolehi pendapatan yang lumayan

"Ya Allah!! Sebagaimana Engkau Pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah Musyrikin, maka kami memohon kepada mu Ya Allah....... . turunkan lah bantuan mu kali ini kepada orang orang Islam di Libanon, hancurkanlah rejim zionis.. amin . ..."> >(Lalu bacalah surah Al Fil / membayangkan kehancuran tentera Yahudi - dengan Izin Allah)
ahli UMNO menyamar ahli PAS...
UMNO dah kehabisan modal....
go to UMNO

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Ahad, 5 September 2010

Malaysia & UMNO Suka Menciplak...Kata blog dari Indonesia

Malaysia dituduh suka menciplak. Kali ini tengoklah sendiri sebuah blog Indonesia yang menyatakan bahawa Malaysia suka menciplak bangunan dan juga bendera...UMNO pun kena tuduh menciplak bendera Indonesia..(betul jugak tu)

Tahukah anda tentang bangunan yang diagung agungkan Malingsia, yaitu Petronas ??? Ya, menara kembar itu memang terlihat Indah dan Megah, Tapi tahukah anda Petronas adalah Pembesaran dari Seni Arsitektur Indonesia di zaman Majapahit yaitu Candi Prambanan ???

Coba kita bandingkan ... Mirip sekali ... ternyata dia tak cuma jago Mencuri, tapi juga Plagiat !!!

Tak hanya Petronas, kenalkah anda dengan monumen Nasional Malingsia ??? Lihatlah, mirip sekali dengan Monumen Iwo Jima untuk mengenang korban perang dunia II, mugkin perbedaannya terletak pada arah memegang benderanya.

Tak hanya itu, tahukah anda dengan menara KL ??? bangunan itu diadaptasi dari menara CN tower yang ada di Kanada.

Dasar maling ... bangun bangunan saja tak bisa ... Apa Kata Dunia ??? Sudah Maling, Plagiat Pula ...weleh weleh ...(sumber)

Ada juga sesi tutorial membina imej ganyang malaysia kat blog itu..

Pertama, Sediakanlah sebuah bendera Amerika Serikat dan bendera Turki.
Kedua, hapuslah 50 bintang di Star Spangled banner, tambahkan satu garis putih dibawahnya dan buatlah Bintang di bendera Turki menjadi 14 sisi serta warnai bulan dan bintang dengan warna kuning
Ketiga, pindahkanlah bulan dan bintang ke kotak biru, dan jadi seperti ini (gambar 3)Jalur Bergelimangan selesai, Untuk mempercantik, berikanlah hiasan api dibawahnya..

sumber blog disini

'UMNO PERASUAH 1 Malaysia... Pembohong seluruh rakyat Malaysia’


™ kaasiii peecaaahhh laaaaaa........®

!!" MEMBUJUR LALU MELINTANG PATAH "!!
http://zulmamakpng.blogspot.com/
!!!.. LAWAN TETAP LAWAN...!!!!, SUARA RAKYAT, SUARA KERAMAT...!!!

2 ulasan:

Syukri Sapuan berkata...

Tapi bukan ke warna bendera Merah putih tu warna MelayuRaya? Singapura pun pakai bendera merah putih.

Tanpa Nama berkata...

indon tu bab tuduh malaysia mmg sedap mulut saja. apa dia ingat org dia je arkitek yg tahu rekabentuk bangunan. apalah bangang sgt....dh ditimpa bala bertimptimpa masih tak sedar diri....