Solidariti Anak Muda Malaysia

Solidariti Anak Muda Malaysia
anak muda..!!! korang kini dah boleh mula..!!! disini ia akan memandu korang..!!! jgn takut sbb ini tempat anak muda yg brani..!!! disini tempat anak muda yg kuat prinsipnye..!!! pendaftaran akan dibuka..!!! SELAMAT DATANG..!!

Selamat Tahun Baru Ma'al Hijrah 1433

Selamat Tahun Baru Ma'al Hijrah 1433
Selamat menyambut kedatangan tahun baru 1433 Hijrah kepada semua umat islam di muka bumi ini......

Cara buat duit dengan mudah.....

Cara buat duit dengan mudah.....
sila klik gambar untuk memperolehi pendapatan yang lumayan

"Ya Allah!! Sebagaimana Engkau Pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah Musyrikin, maka kami memohon kepada mu Ya Allah....... . turunkan lah bantuan mu kali ini kepada orang orang Islam di Libanon, hancurkanlah rejim zionis.. amin . ..."> >(Lalu bacalah surah Al Fil / membayangkan kehancuran tentera Yahudi - dengan Izin Allah)
ahli UMNO menyamar ahli PAS...
UMNO dah kehabisan modal....
go to UMNO

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Selasa, 13 Oktober 2009

N31 Bagan Pinang : Perbezaan Penyokong PAS vs UMNO-malaysiakini

Antara sukarelawan yang bersedia mengawal keadaan penyokong PR...sentiasa di berada di garis yang lurus...sabar..jaga akhlak...kawal diri...kawal perkataan...jika ada yang mengeluarkan kata-kata tak sewajarnya..lebih baik berzikir dan diam..
Jika ada yang tak dapat kawal perasaan akan cepat-cepat disejukkan dirinya dan diarah ke belakang...
Abang ni cool saja...tapi ada juga yang tak dapat kawal perasaan...mana tidak...provokasi mereka keterlaluan...
Di tengah ialah Ustaz Abu Bakar Chik yang sedikit sebanyak tercabar kesabarannya dengan kerenah penyokong di seberang...dan cuba ditenangkan....kedengaran dan kelihatan seorang pemuda UMNo yang menjerit "oooiiii...orang tua ........."....dan macam-macam lagi...tak jelas sgt...tapi ooooiii org tua tu memang jelas kedengaran...memang rasa macam nak tempeleng je muka dia tu....Seseorang menunujkkan pelindung lampu traffic yang pecah dan jatuh akibat dibaling dari seberang jalan...Pejuang muda pun ada...mereka datang bersama ibu dan ayah...mereka lah juga yang tidak mahu balik dan tidak mahu ketinggalan...kalau boleh nak berdiri di garisan yang hadapan..Anak-anak muda dengan sifat muda dan remaja yang masih terkawal...Ibu-ibu dan makcik-makcik juga tidak mahu ketinggalan...Mesti ada aksi yang melucukan dan menarik perhatian dari seberang jalan.

Alhamdulillah...selesai proses pengundian..selesai perjuangan...kebersihan dan kekemasan kawasan yang digunakan tidak dilupakan....sukarelawan lagi.....

Kat bawah ni korang lihatla sendiri bagaimana ORANG MELAYU yang telah rosak mengikut budaya UMNO...........................




Inilah budaya orang Melayu yang dibawa oleh UMNO.. Kecewa dan sedih apabila melihat gelagat muda mudi melayu yang dikatakan mempunyai nilai budaya sopan yang tinggi boleh memperagakan aksi-aksi yang memalukan dan memualkan.Ini menunjukkan Agama dan budaya telah terpinggir dikalangan penyokong UMNO..

SIAPA YANG MENDIDIK MEREKA SEHINGGA MENJADI SEDEMIKINAN RUPA????

Korang yang ada akai pikiaq la........... Jangan biarkan budaya MELAYU diperlekeh dan dihina oleh bangsa lain..................


sumber gambar dari Perisik Rakyat dan Ummuasiah2001


'UMNO PERASUAH 1 Malaysia bohong seluruh rakyat Malaysia’



™ kaasiii peecaaahhh laaaaaa........®

!!" MEMBUJUR LALU MELINTANG PATAH ""!!
http://zulmamakpng.blogspot.com/
" LAWAN TETAP LAWAN...!!!!, SUARA RAKYAT, SUARA KERAMAT...!!!


4 ulasan:

PUTRA MERDEKA berkata...

PAS KALAH!!!
Akhirnya terima lah kekalahan, terimalah kegagalan, jangan jadikan diri kamu binasa dengan runsing dan tak tentu arah yang akhirnya menyebabkan kamu disumbat ke hospital gila! Terimalah bahawa kegagalan ini merupakan asas kepada kegagalan yang semakin mendatang! terimalah bahawa kekalahan ini merupakan langkah pertama untuk kamu dan parti kamu PAS berkubur!!!
Terima lah...jangan bunuh diri tapi kalau nak pun jangan nyusahkan orang lain...faham!!!

PAS KALAH!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

PAS KALAH!!!

Tanpa Nama berkata...

oi putra merdeka..baru kalah sekali ...itupon tidak mengurangkan kerusi dun atau parlimen..yg parlimen kuala terengganu PAS rampas dari BN tu?? haha...orang melayu majoriti kat bagan pinang, letak hantu ke jembalang pon diorg tetap sokong sbb motto diorg biar hantu asalkan UMNO..hahaha..
kalo kalah cara adik takpe..ni kalah dgn undi hantu dan undi pos yg telah di auta..lu pikirla sendiri. nasib baik PAS kalah, kalau PAS menang lagi BN Najis malu besar..hahaha

panglima joko berkata...

umno setakat bertanding kat kampung2, ceruk2 dan ulu2 boleh dok lambun le, mai sini bertanding kat bandar atau kat KL sebab orang kampung boleh le hangpa dok manipulasi, tengok muka2 orang umno dalam gambar tu macam orang tak pegi sekolah, macam orang hilang pedoman, buat malukan orang melayu je...

Tanpa Nama berkata...

muka cam babi sekor2 budak-budak UMNO ni muka kampungan tol huhu