Solidariti Anak Muda Malaysia

Solidariti Anak Muda Malaysia
anak muda..!!! korang kini dah boleh mula..!!! disini ia akan memandu korang..!!! jgn takut sbb ini tempat anak muda yg brani..!!! disini tempat anak muda yg kuat prinsipnye..!!! pendaftaran akan dibuka..!!! SELAMAT DATANG..!!

Selamat Tahun Baru Ma'al Hijrah 1433

Selamat Tahun Baru Ma'al Hijrah 1433
Selamat menyambut kedatangan tahun baru 1433 Hijrah kepada semua umat islam di muka bumi ini......

Cara buat duit dengan mudah.....

Cara buat duit dengan mudah.....
sila klik gambar untuk memperolehi pendapatan yang lumayan

"Ya Allah!! Sebagaimana Engkau Pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah Musyrikin, maka kami memohon kepada mu Ya Allah....... . turunkan lah bantuan mu kali ini kepada orang orang Islam di Libanon, hancurkanlah rejim zionis.. amin . ..."> >(Lalu bacalah surah Al Fil / membayangkan kehancuran tentera Yahudi - dengan Izin Allah)
ahli UMNO menyamar ahli PAS...
UMNO dah kehabisan modal....
go to UMNO

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Khamis, 17 Jun 2010

Mengapa Singapura dan Brunei tak menyertai Malaysia


MISTERI! Mengapa negara yang tidak menyertai Malaysia seperti Brunei dan Singapura menjadi negara-negara kaya sedangkan negeri seperti Kelantan, Terengganu, Sabah dan Sarawak cukup ketinggalan jika dibandingkan dengan Brunei dan Singapura? Bahasa kasarnya, tersilapkah apabila memilih untuk menyertai Malaysia yang diperintah oleh UMNO? Artikel ini menyertakan 3 RAHSIA mengapa negeri-negeri tersebut ketinggalan:

1. Duit negara MASUK KOCEK UMNO

YA.. Itulah punca utamanya. Duit dan hasil khazanah negeri-negeri masuk ke kocek kepimpinan UMNO. Macam di Brunei, duit minyak masuk terus ke Brunei. Di Kelantan dan Terengganu, duit masuk ke kocek kerajaan pusat yang dipegang oleh UMNO.

Yang lebih zalim, UMNO senang-senang bagi 2 telaga minyak bernilai RM 320 billion kepada Brunei. Lepas tu kata tiada duit nak hantar pelajar Malaysia ke oversea. MALUNYA..

2. RASUAH dan KHIANAT

Negara seperti Singapura tegas dalam menangani rasuah. Di Malaysia, rasuah paling kuat dalam kerajaan pusat. Negeri-negeri khususnya Pakatan disekat dana dan cubaan demi cubaan dibuat untuk memundurkan negeri. Contohnya, hasrat murni kerajaan Selangor nak beri air percuma pun cuba disekat-sekat oleh UMNO.

3. TERLALU POLITIK

Negeri-negeri dalam Malaysia terlalu berpolitik khussusnya apabila UMNO sentiasa mengambil sikap konfrontasi dan sentiasa cuba melagakan pihak-pihak di Malaysia. Melayu dengan Cina, PAS dengan DAP, Pakatan dengan PKR, Islam dengan Kristian dan banyak lagi. Itu belum ditambah dengan episod-episod menghunus keris oleh kepimpinan UMNO. Pendek kata, siang malam gaduh pasal politik, macam mana nak maju..


'UMNO PERASUAH 1 Malaysia... Pembohong seluruh rakyat Malaysia’


™ kaasiii peecaaahhh laaaaaa........®

!!" MEMBUJUR LALU MELINTANG PATAH "!!
http://zulmamakpng.blogspot.com/
!!!.. LAWAN TETAP LAWAN...!!!!, SUARA RAKYAT, SUARA KERAMAT...!!!

1 ulasan:

jamal pak tonggkol berkata...

ASal pulak umno bohong cb. UMno tebaik la. sial
tol blog nie!!! :@