Solidariti Anak Muda Malaysia

Solidariti Anak Muda Malaysia
anak muda..!!! korang kini dah boleh mula..!!! disini ia akan memandu korang..!!! jgn takut sbb ini tempat anak muda yg brani..!!! disini tempat anak muda yg kuat prinsipnye..!!! pendaftaran akan dibuka..!!! SELAMAT DATANG..!!

Selamat Tahun Baru Ma'al Hijrah 1433

Selamat Tahun Baru Ma'al Hijrah 1433
Selamat menyambut kedatangan tahun baru 1433 Hijrah kepada semua umat islam di muka bumi ini......

Cara buat duit dengan mudah.....

Cara buat duit dengan mudah.....
sila klik gambar untuk memperolehi pendapatan yang lumayan

"Ya Allah!! Sebagaimana Engkau Pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah Musyrikin, maka kami memohon kepada mu Ya Allah....... . turunkan lah bantuan mu kali ini kepada orang orang Islam di Libanon, hancurkanlah rejim zionis.. amin . ..."> >(Lalu bacalah surah Al Fil / membayangkan kehancuran tentera Yahudi - dengan Izin Allah)
ahli UMNO menyamar ahli PAS...
UMNO dah kehabisan modal....
go to UMNO

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Khamis, 26 Ogos 2010

Khutbah Guan Eng: Pengakuan daripada saksi yang berada ditempat kejadian


Salam Sahabat semua,

Puasa kini dah masuk ke fasa ke 2…
Mari lah kita tingkatkan amalan supaya menjadi Muslim yang beriman…

Minggu lalu kita semua di gempar dengan "cerita meloya dari Utusan Meloya " yang di tulis oleh pengarang "jahil " dan di ulas oleh pemimpin UMNO yang sewaktu dengan akhbar tersebut…

Konon nya KHATIB baca khutbah bubuh nama "Ketua Menteri LIM GUAN ENG " ganti nama AGONG sebagai ketua Agama.. Sahabat sahabat semua… Salah seorang Khatib tersebut yang mempunyai "tauliah PUSAT ISLAM & merupakan Guru Takmir " dan boleh mengajar di mana-mana dan mempunyai kelulusan AL AZHAR beliau Ustaz Zakaria Hj Ahmad…beliau merupakan adik kepada MUFTI PULAU PINANG Dato Hassan Hj Ahmad dan dan Abang kepada Ustaz Idris Hj Ahmad ketua penerangan PAS…dan seorang lagi Abang beliau Ustaz Salleh Hj Ahmad merupakan Pensyarah di UIA dan merupakan Yang dipertua Persatuan Ulama Malaysia…hebat tu semua ulamak besar belaka.

Setiap kali semasa membaca khutbah kedua atau kuliah beliau ada membaca doa untuk Agong tetapi dalam bahasa Arab… ni yang buat puak UMNO tak faham..dan lepas tu beliau mendoakan agar Allah bukakan "hidayah" kepada Ketua Menteri P. Pinang LIM GUAN ENG untuk memeluk ISLAM dan bukanya mengantikan nama Agong… Saya dengar sendiri dengan mata kepala … tapi yang sedih POLIS pun di jadikan alat oleh UMNO ni… dah tu pulak MUFTI PERAK.. pun turut jadi burung kakak tua… sedih betul puak ni… ditambah pula oleh bekas menteri besar kedah Mahzir khalid suruh guna ISA… apa punya bebal puak ni… jadi rumusan yang dapat kita buat teramat betul lah TOK GURU NIK ABD AZIZ menolak kerjasama dengan UMNO… dalam bulan puasa pun hati terus "hasad"…

Semuga Allah kurniakan kesedaran kepada mereka yang memfitnah ulama sebelum bala Allah turunkan sama seperti PAKISTAN…

Selamat berpuasa.

Sumber dari :JKKK Batu Uban

'UMNO PERASUAH 1 Malaysia... Pembohong seluruh rakyat Malaysia’


™ kaasiii peecaaahhh laaaaaa........®

!!" MEMBUJUR LALU MELINTANG PATAH "!!
http://zulmamakpng.blogspot.com/
!!!.. LAWAN TETAP LAWAN...!!!!, SUARA RAKYAT, SUARA KERAMAT...!!!

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tu lah , Lain kali doa kedua Kutbah Jumaat nama KM Pulau Pinang LGE pun tukar dalam bahasa Arab agar puak puak atau talibarut UMNOBN tak paham.

JBS berkata...

Kalau doa untuk para pemimpin pun ramai makmum (solat jumaat) yang dah berkira dengan menurunkan tangan sebelum imam mengaminkan doa tersebut. Tak percaya? Hantarlah perisik atau SB ke setiap masjid untuk siasat dan menangkap para makmum yang menurunkan tangan dari berdoa kepada pemimpin. Atau pasang CCTV ke setiap masjid. Betullah kata blogger TT, buat apa mendoakan pemimpin yang sentiasa pentingkan diri sendiri dan menzalimi rakyat.

Tanpa Nama berkata...

sokong hang jbs dan tanpa nama.bn/umno ni sejak semenjak tidor baring sebantal ngan apco mendapat penyakit sasau sasaran.nak katakan gila talak bila plak menikah ngan pakatan rakyat,semakin hari semakin menjadi anjing gila menyalak tak keharuan bukit.nak ikut sangat perintah/telunjok apco tu kenapa?nak debik orang tengoklah sikit, selak selaklah fakta serta hukum dulu.apa boleh kita katakan kalau bn/umno sanggup menjadi anjing pada apco,yang bodohnya bn/umno ni sepatutnya dia dapat upah.ini dak terbalik plak apco yang dapat upah.kalau bn/umno masih kemaruk ngan upah, tak apa tunggu pru nanti rakyat akan bagi upah tu ya!!.