Ahad, 28 Disember 2008

Adik hilang - Rabiatul Adawiyah Bt Ngah




Assalamualaikum.......

Saya memohon jasa baik anda semua, sekiranya terjumpa atau terserempak dengan beliau yang bernama Rabiatul Adawiyah Bt Ngah, sila hubungi En. Ngah atau Puan Maznah di talian 019-7186618( hp) 07-8955761(h) atau e-mailkan ke hazlan_ngah@ yahoo.com secepat yang mungkin. Anda juga boleh menghubungi balai polis yang berdekatan dengan tempat anda.

Beliau hilang pada 16 Dis 2008 yang lalu. Beliau dilihat kali terakhir memakai t-shirt berwarna hitam dan berseluar jeans berwarna biru tudung putih. Pelbagai usaha telah dijalankan namun belum berhasil.

Tolong panjangkan e-mail ini kepada semua kenalan atau group2 yahoo anda.

Sekian, terima kasih.

Yg m'mnta kerjasama
Hazlan Bin Ngah

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

salam saudara,
Boleh tak dapatkan biodata siadik yang hilang tu.!!..tengok muka ,kena tau juga tinggi,umur dan apa yang boleh jadi petunjuk.Walau bagaimana pun..di doa kan semuga adik kita itu akan pulang segera kepangkuan keluarga dengan selamat.

Hijat Panjang... berkata...

salam cik hazali...

adik yang hilang ni tak mustahil ikut 'boi-pren' punya..mana nak pi tau dia tak bagitau kat mak dia yang dia ada boypren...pernah jugak jadi kat penang aritu dan ada masuk paper metro kalau tak silap...sikit punya baguih la anak dara sorang kak tu...dia tak tau yg anak dia ni ada boypren...last2 suami dia yg tangkap depa 2 orang ni nak lari pi johor...boypren dia budak sana...

mcm kes ni pun saya rasa camtu la jugakkk..bukan la nak menuduh..tapi tidak mustahil...lagipun dia comey...kan jenet kan jenet kan jenet kann..???

Tanpa Nama berkata...

salam kembali...hijat,

Ni nak bagi tau,...sapa2 yang ada teman wanita...pikiq sikit masa depan...jangan dok bagi susah bakal isteri ,keluarga nya..dan juga masyarakatnya...kita lani,dah zaman moden...jangan dok ada lagi sikap buruk dan lapuk,buang jauh2..teringin nak berbini.?.pi meminang,lepas tu akad nikah..lepas tu hang bawa lari,depa kata...."haa..pilah sampai hujung dunia pun.".tak pa..aih!!!

Luka Rakyat

Rakyat itu selalu diam, tapi ia pencatat dan tidak pernah lupa, rakyat itu seperti naga, melingkar dengan berat badan dan diam dalam kehenin...