Isnin, 5 Januari 2009

Ketua Angkatan Muda Keadilan Pulau Pinang Yang Berubah


Bagi menjawab soalan2 apa yang akan berubah ialah…

Ketua Angkatan Muda Keadilan Pulau Pinang yang baru telah dilantik oleh Sdr Samsul Iskandar secara hak ketua amk pusat melantik ketua AMKNPP.

YB Yusmadi telah dilantik dengan sokongan Pengerusi Perhubungan Negeri dan 4 orang Ketua AMK Bahagiandaripada 10 Ketua AMK Bahagian yang hadir di dalam perbincangan bersama untuk ketua AMKNPP.

6 ketua AMK bahagian yang hadir, Batu Kawan, Bukit Mertajam, Balik Pulau, Kepala Batas dan Permatang Pauh mengikut keputusan mensyuarat AMK Negeri dengan memberi laluan kepada Azrizal Tahir. Bayan Baru yang dipimpin oleh Azrizal Tahir menyatakan mengikut cadangan mesyuarat AMK Negeri bagi memilih Azrizal atau Amir sebagai ketua.

AMK Bahagian Jelutong, Bukit Glugor, Tanjong dan Bkt Bendera mengikut cadangan Ketua AMK Pusat. Sementara Ketua AMK Bahagian Nibong Tebal, Tasek Glugor dan Bagan tidak hadir.

Adalah tidak benar seperti yang disiarkan dalam blog wrlr.blogspot.com hanya ketua AMK Bkt Mertajam dan Kepala Batas sahaja yang memilih Azrizal..


HARAP MAKLUM


dari website: amkpenang

5 ulasan:

Superman Can't Fly berkata...

I pilih Azrizal....

Hijat Panjang... berkata...

wahh...u tak pilih boss u sendiri ya jadi ketua AMK penang...jahat u aaa..??? kacang lupakan bendi ka..??? ini macam ka PA ?? tak support kuat sama boss..???

Unknown berkata...

Tahniah! amk penang dah ada serta dilantik oleh ketua amk malaysia sendiri seorang ketua yang baru..tetapi organisasi kemungkinan besar akan berubahkan..?? Tetapi kenapa pula seperti pendirian exco amk yg lalu seperti terpaksa menerima dan sanggup pula?

Tahniah kepada pengelola blog ini yang langsong memaparkan artikel mengenai isu ketua lantikan..TETAPI kenapa di laman web amk p.pinang TELAH DIBUANG artikel bertajuk seperti INI..??? Pelik kan..???

Tanpa Nama berkata...

salam....zul...mamak!!!

terima ajalah....la ni pun dah kendok...dah,eeeeiimmm

beri peluang...tengok,pas tu cincang kasi habis!!!

Tanpa Nama berkata...

cantik la...lepas ni kita kalih lak gambar dato zahrain ngan dr. mansor..

Luka Rakyat

Rakyat itu selalu diam, tapi ia pencatat dan tidak pernah lupa, rakyat itu seperti naga, melingkar dengan berat badan dan diam dalam kehenin...