Isnin, 26 Januari 2009

Program majlis gotong royong bubur asyura di Sungai Nibung kecil-malaysiakini

JDM Sungai Nibung kecil dengan kerjasama Wanita keADILan Bahagian Bayan Baru,JDM2 dan JKKKK dikawasan Sungai Nibung Kecil telah telah menganjurkan program gotong-royong memasak bubur Asyura pagi tadi di perkarangan Rumah Pak Salim ( Pejabat PKR JDM SG Nibung Kecil)
 
Majlis diserikan dengan kehadiran YB  Sim(Adun Pantai Jerjak),YB Hj Malek(Adun Batu Maung) YB Raven(Adun Batu Uban) dan tidak ketinggalan YB Dato'Zahrin(Ahli Parlimen Bayan Baru).

Bacaan Tahlil dan doa selamat disempurnakan oleh Tuan Imam Yusof dari JDM Kampung Tengah bersama dengan ahli jemaah surau.

Adun2 terlibat juga telah berbesar hati menyampaikan sumbangan bubur tersebut ke sekitar rumah di kawasan tersebut.

Kepada YB Sim dan semua yang berbangsa China,saya ingin mengucapkan "Selamat Tahun Baru China" semoga tahun ini lebih membawa kejayaan kepada semua.

Terima Kasih

Hazali b Hj Yahaya...
Bayan Baru...

p/s:Tahniah dan syabas kepada semua yang terlibat.... maaf saya tidak dapat hadir kerana ada urusan di Kelantan


    

5 ulasan:

Unknown berkata...

aiii..kerap ke kelantan nmpakk..?? cam ezam si sesumpah n fairus de mangkuk sja..depa kerap ke kelantan mengikut sumber, ada 'kantau' disana...mu pun ada kantau ka..?

Tanpa Nama berkata...

salam zul 786,

Selalu ulang alik kekelantan...gapo mu ni...mu dak nak jadi orang kelantan kut!...bila nak tentukan tarikh makan nasi hujan panas....

siap kamu....!

zul mamak png berkata...

org cakap aweks2 kat kelantan manis2 belaka.... 2 yang p tengok betul ke yang manis 2..... tapi sangkut tengah jalan la pasal Shahrir Abdul Samad nak naikkan harga gula.....

Tanpa Nama berkata...

salam zul 786.
anta kalaunak cari yang manis2...p kat perlis indra kayangan,,kat cuping....he he....he he,ladang tebu....la!

zul mamak png berkata...

xmau la yang manis2... takut kena kencing manis.........hehehehe

Luka Rakyat

Rakyat itu selalu diam, tapi ia pencatat dan tidak pernah lupa, rakyat itu seperti naga, melingkar dengan berat badan dan diam dalam kehenin...