Rabu, 24 Jun 2009

Kerajaan perpaduan..U/BN Kelantan bakal hancur-malaysiakini

Dalam UBN sedang sibuk menyusun strategi untuk menyerang PR dengan menggunakan platform PAS dan juga kerajaan negeri Kelantan yang dipimpin TGNA, mereka juga bakal diseranghebat. Dikhabarkan UMNO Kota Bharu bakal ditutup akibat daripada kemasukkan Zaid Ibrahim kedalam PKR baru2 ini.

Zaid akan pulang ke Kota Bharu pada 5 Julai ini untuk memperkemaskan PKR terutamanya Cabang Kota Bharu. Sebelum ini beliau adalah seorang pemimpin yang boleh dikatakan ramai pengikutnya. Cuma akibat daripada berada silap tempat (UMNO), beliau telah menjadi mangsa politik. Beliau telah dipancung kawan sendiri.

Rakyat Kelantan mengharapkan beliau dapat bersama-sama dengan TGNA mempertahankan kerajaan Kelantan daripada diserang oleh pihak musuh. Saya juga mengharapkan beliau dapat menceriakan lagi PKR Kelantan yang sebelum ini boleh dikatakan sedikit 'hambar'.


z.m.p.. tu la... dok sebok2 bab kerajaan perpaduan.... rumah tangga sendiri nak hancur


™ kaasiii peecaaahhh laaaaaa........®

!!" MEMBUJUR LALU MELINTANG PATAH ""!!
http://zulmamakpng.blogspot.com/
" LAWAN TETAP LAWAN...!!!!, SUARA RAKYAT, SUARA KERAMAT...!!! "

1 ulasan:

PEMUDA PAS KEMAHANG 1 berkata...

kalian kata Umno itu parti suci, penuh dengan tatasusila dan adab-adab melayu, menghormati melayu, memperjuangkan melayu, tetapi bila kalian tengok video yang kami sertakan ini, nescaya tanggapan mulia kalian kepada Umno pasti akan berubah seratus peratus..

sila copy & paste/click url ini:

http://pemudakemehe1.blogspot.com/2009/06/siri-iii-cara-orang-umno-layan-ahli-pas.html

atau terus ke laman blog kami di ( www.pemudakemehe1.blogspot.com ) untuk mengikut pendedahan demi pendedahan.

sungguh hina Umno melayan orang PAS bukan?

dari:
Pemuda PAS Kemahang 1
www.pemudakemehe1.blogspot.com

Luka Rakyat

Rakyat itu selalu diam, tapi ia pencatat dan tidak pernah lupa, rakyat itu seperti naga, melingkar dengan berat badan dan diam dalam kehenin...