Khamis, 16 Julai 2009

Hadiah terbaru dari UBN-malaysiakini



TERIMA KASIH. Sejurus Bn `menang' sorak di Manek Urai, maka tanpa berlengah lagi kerajaan pun mengumumkan kenaikan tambang bas dan teksi. Maka, terbukti lagi betapa prihatinnya kerajaan pada rakyat terbanyak dan rakyat mesti bersyukur dengan nikmat yang diberi oleh kerajaan Bn ini. Itu tandanya `Rakyat Didahulukan'. Prestasi? Malas nak komen pasal prestasi teksi dan bas ini pasal semua dah tahu. Janji, rakyat telah diutamakan dengan kenaikan tambang bas ini.

Maka, agak-agaknya bersorak sorailah ibu bapa yang menghantar anak-anak mereka ke sekolah dengan menggunakan bas sekolah. Bagaimana orang-orang Manek Urai? Tentu mereka tersenyum gembira kerana jambatan tak lama lagi akan dapat pasal Manek Urai Baru dan Manek Urai Lama peti undi mereka Umno menang, jadi jambatan tu sekarang mungkin sedang dalam perjalanan dari Putrajaya. Belum sempat jambatan itu tiba, pengumuman yang ditunggu-tunggu pula muncul iaitu tambang teksi dan bas dinaikkan. Tahniah, inilah berkatnya Bn memerintah.


™ kaasiii peecaaahhh laaaaaa........®

!!" MEMBUJUR LALU MELINTANG PATAH ""!!
http://zulmamakpng.blogspot.com/
" LAWAN TETAP LAWAN...!!!!, SUARA RAKYAT, SUARA KERAMAT...!!!

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bro, awat teruk sangat ka driver teksi atau bas????

Tanpa Nama berkata...

memang teruk... bas kat kl kadang tu buat jln raya mcm mak bapak dia punya....

Luka Rakyat

Rakyat itu selalu diam, tapi ia pencatat dan tidak pernah lupa, rakyat itu seperti naga, melingkar dengan berat badan dan diam dalam kehenin...