Rabu, 26 Ogos 2009

Surat Terbuka Buat Najib Razak: BUBARKAN UMNO-malaysiakini

Assalamualaikum Dato Seri Najib.

Takziah atas kekalahan ke 7 dari 8 pertembungan di prk di seluruh Malaysia. Tujuan saya menulis surat atau emel ini adalah untuk meminta Dato Seri memikirkan dengan teliti untuk meletakkan jawatan sebagai Perdana Menteri Malaysia.


Dato Seri, nampaknya sokongan rakyat sudah semakin menghilang semenjak akhir-akhir ini. UMNO di bawah Dato Seri semakin mengecil pengaruhnya walaupun bertindan-tindan fitnah dari pihak UMNO untuk menjatuh PAKATAN RAKYAT. Bukti terbaru ialah ketika prk PERMATANG PASIR yang mana menyaksikan fitnah terhadap Tuan Guru Nik Aziz langsung tidak menampakkan apa-apa kesan. Walaupun RTM, TV3, Utusan Melayu dan lain-lain terus mencanangkan lagu yang sama, namun nampaknya rakyat sudah tidak lagi menerima bulat-bulat berita yang disampaikan di media massa arus perdana di Malaysia.

Untuk pengetahuan Dato Seri, masalah utama kekalahan UMNO ini berpunca semenjak zaman Dr Mahathir lagi. Kemudian ianya pulih sementara di bawah Pak Lah. Terkini prestasi UMNO sangat mendukacitakan sehingga di label sebagai Parti Taik di bawah Dato Seri. Apatah lagi imej skandal demi skandal yang terpalit sejak sekian lama terhadap Dato Seri sendiri sudah cukup menggambarkan keadaan tenat UMNO itu sendiri. Sebagai rakyat saya sendiri tertanya-tanya mengapakah Dato Seri dipilih menjadi Perdana Menteri sedangkan Dato Seri sendiri tidak tahu kesusahan rakyat kerana Dato Seri sendiri dibesarkan secara mewah.

Oleh kerana UMNO dah semakin tenat, jadi saya cadangkan Dato Seri letak jawatan atau membubarkan UMNO yang nampak semakin tak releven dan tertekan teruk sekali. Memandangkan parti UMNO memperjuangkan Islam sekular, saya fikir sehingga bila-bila pun UMNO tidak akan dapat berlaku adil terhadap rakyat jelata. Apatah lagi dengan pelbagai kes bunuh yang menjadi misteri "berbau" yang boleh mencetuskan ketidakstabilan politik.


Dato Seri, UMNO perlu menyedari kekalahan demi kekalahan UMNO dan BN menunjukkan rakyat sudah tidak lagi memnpercayai lagi tipu helah Dato Seri dengan konsep 1 Malaysia. Dato seri masih lagi nak memperbodoh-bodohkan rakyat dengan ciptaan slogan palsu itu. Demi negara yang tercinta dan demi hari Kebangsaan, BUBARKAN LAH UMNO. BERPADULAH DALAM PAS. TEGAKKANLAH ISLAM.

Salam dari pejuang agama Allah.

TAKBIRR!!


'UMNO 1 Malaysia bohong seluruh rakyat Malaysia’

™ kaasiii peecaaahhh laaaaaa........®

!!" MEMBUJUR LALU MELINTANG PATAH ""!!
http://zulmamakpng.blogspot.com/
" LAWAN TETAP LAWAN...!!!!, SUARA RAKYAT, SUARA KERAMAT...!!!

3 ulasan:

perakkome berkata...

Bubar Parlimen, kalau berani minta mandat baru dari rakyat....kasi pecahhhhhhhh

Ultraman Gaya berkata...

Wakakaa... macam pemerintah plak lawak kau ni... tahap gaban... peace

Ultraman Gaya berkata...

Wakakaa... macam pemerintah plak lawak kau ni... tahap gaban... peace

Luka Rakyat

Rakyat itu selalu diam, tapi ia pencatat dan tidak pernah lupa, rakyat itu seperti naga, melingkar dengan berat badan dan diam dalam kehenin...