Langkau ke kandungan utama

5% Saja orang melayu sokong umngok.....

Kahkahkah Memang Panas jubur orang kat atas tu... Sinar Hairan nih tak sensitif langsung... Ada mengeluarkan keputusan yang membuatkan orang atasan kepanasan... Hahahah

Hari-hari kita sebuk dengar ahli PKR keluar parti... dan semestinya yang keluar tu ramai yang Melayu... Tak caya korang nengok lah berita-berita... Hahhaa

Tapi yang menjadi kemuskilan ialah, kalau depa keluar Parti PKR.. Depa g lompat ke parti mana!? Umno kah? Tak mungkin kerana 95/sen Melayu tak sokong Umno... Abes g mana? Masuk PAS kut... Hahah jadik toksah risau lah... kalau macamtu tak lari sokongan pada Pakatan Rakyat. dan Gerombolan seperti dulu kurang sokongan Melayu... Kahkahkah

Tapi ada kemungkinan depa nih masuk PERKOSA... Hahahaha Parti Ketuanan Melayu gred 3... hahaha

Korang nengok poll at bawah nih... 95persen Melayu tak sokong Umno... Sok lusa aku cabar Sinar buat poll "Adakah Melayu mempercayai PERKOSA untuk membela Melayu" kahkahkah Ada berani ke Sinar!?

kahkahkah "ORANG MELAYU TAK PERCAYA UMNO"!? SETUJU 95persen... kahkahkah

Bagi kat Parti perkauman India lah bertanding kat Hulu Selangor oi.... Umno orang tak percaya dah... hahahah

Aku rasa lagi 5persen yang percaya Umno tu dari golongan PUKIDA dan PERKOSA kut... hahah/bagindareformasi

'UMNO PERASUAH 1 Malaysia... Pembohong seluruh rakyat Malaysia’


™ kaasiii peecaaahhh laaaaaa........®

!!" MEMBUJUR LALU MELINTANG PATAH "!!
http://zulmamakpng.blogspot.com/
!!!.. LAWAN TETAP LAWAN...!!!!, SUARA RAKYAT, SUARA KERAMAT...!!!

Ulasan

Chap prett berkata…
Lawak hang....
Maimun berkata…
Banyak tu 5% . Ingatkan 0% .
Tanpa Nama berkata…
Salam dr dlm Gua Bkt Putus, G.Semanggoi.

Jin said: " Boss! Darimana budak ni dpt angka 95/sen tuu?"

"Dia dpt wahyu dari langit kot!"

"Lagi, depa kata UMNO rasuah & pembohong negara!"

"Depa pun apa kurangnya. Sampai tergadai satu negeri!!"
aku cucu mamak kutty berkata…
mana ada melayu kat malaysia ni...kat johor majoriti jawa....kat melaka majoriti minang...kat selangor minang+jawa+banjar+rawa+mendiling+kakpar+++++....perak,banjar+bugis+rawa+aceh+siam+++++.....penang,mamak+aceh+rawa+arab+pakistan++++++....aceh+siam+arab+mamak+++++...perlis,siam+aceh+arab++++++.....pahang,asli+bugis+melayu champa++++++...di kelantan majoriti melayu patanni dan melayu champa....begitu juga di trengganu majoriti melayu champa.....jadi yg di katakan melayu tu.......yg umno dan perkasa terpekik terlolong nak kata bela melayu tu apa kah jadahnya....klu melayu tu bukan islam ,masihkah mereka ini di iktiraf melayu....kah kah kah....banggang banggang banggang......kah kah kah....

Catatan popular daripada blog ini

Forum Jelajah 10 Kota: Anwar On Trial - In the Face of Injustice, 15/1 Jumaat, 8mlm @ Masyarakat Penyayang Penang

Kes Datuk Seri Anwar sekali lagi mencabar keadilan Institusi Kehakiman Negara kita. Walaupun, terdapat banyak bukti Saiful Bukhari Azlan tidak diliwat oleh doktor, DSAI masih dihadap ke makhamah. Sementara itu, kes Qazaf terhadap Saiful pula diperlewatkan. Adakah semua ini berunsurkan politik? Forum ini akan membincangkan kes DSAI 1998 dan implikasinya terhadap kes DSAI 2010. Forum Jelajah 10 Kota: Anwar On Trial - In the Face of Injustice. Tarikh: 15hb Januari, 2010 (Jumaat) Masa: 9mlm Tempat: Kompleks Masyarakat Penyayang Pulau Pinang, (Sebelah rumah Governor) Panelis: 1. YB Sim Tze Tzin (Setiausaha Politik DSAI) 2. YB Yusmadi Yusoff (Peguam) 3. Azmi Abdul Hamid (President Teras) Pengerusi: YB Jason Ong Khan Lee Dianjur oleh Biro Komunikasi Parti Keadilan Pulau Pinang bersama Anwar Ibrahim Club Percuma! Semua Dijemput. http://www.anwaribrahimclub. com/land/10kota/ Minta Sebarkan melalui Email, Blog, Facebook dan Twitter. Dear friends, Datuk Seri Anwar Ibrahim Sodomy Trial II

Banjir Kilat Di Sg Dua

Hujan yang turun dengan lebat pagi tadi telah menyebabkan beberapa kawasan di sekitar Pulau Pinang telah mengalami banjir kilat termasuk di Sg Dua berhampiran USM. Beberapa kenderaan juga telah ditengelami air yang telah naik secara mendadak dari limpahan air dari tasik USM Sebentar Lagi YB Raveen Adun Batu Uban dan YB Sim Adun Pantai Jerjak yang juga Ketua Cabang Keadilan Bayan Baru serta pegawai dari MPPP dan JPS akan melakukan lawatan ke kawasan yang terlibat.

KEJADIAN KAD PENGENALAN DIGUNAKAN OLEH PENGUNDI HANTU DI SELURUH MALAYSIA

Mulai hari ini, #siasatpru13 akan mula menampilkan bukti-bukti yang mengesahkan bahawa Pilihanraya Umum ke-13 dicemari dengan penipuan dan penyelewengan terancang yang berleluasa di seluruh negara. Setiap minggu, #siasatpru13 akan mengadakan 2-3 sidang media untuk membawa bukti ini kepada rakyat. Selain dari bukti-bukti yang ditunjukkan, #siasatpru13 juga akan membawa saksi-saksi terbabit untuk menampil memberikan keterangan. Penyelewengan yang paling berleluasa adalah kehadiran pengundi hantu yang berpunca dari daftar pengundi yang tidak bersih. Perkara ini membayangkan kelemahan dan mungkin keterlibatan dua badan yang bertanggungjawab, iaitu Suruhanjaya Pilihanraya dan Jabatan Pendaftaran Negara. Kehadiran pengundi hantu membawa impak yang besar yang meruntuhkan keyakinan rakyat kepada integrity keputusan PRU13. Apabila pengundi hantu wujud, segala keputusan – dari undi majoriti, peratusan keluar mengundi, pola pengundian mengikut saluran dan la