Langkau ke kandungan utama

Woi katak gemok.. Letak la jawatan Presiden FAP...

RK.
Pasukan (mf-dimos)
P
M
S
K
J
B
PG
Mata
1.
Selangor
10
7
2
1
23
7
6
23
2.
Terengganu
9
6
2
1
18
4
14
20
3.
Johor FC
9
6
1
2
15
7
8
19
4.
Negeri Sembilan
9
5
2
2
13
9
4
17
5.
Kelantan
9
4
4
1
11
3
8
16
6.
Kedah
9
4
1
4
11
9
2
13
7.
Pahang
9
4
1
4
11
15
-4
13
8.
Perlis
9
3
2
4
7
8
-1
11
9.
Kuala Lumpur
9
3
4
2
8
9
-1
10
10.
Perak
9
2
3
4
9
11
-2
9
11.
T-Team
9
2
3
4
8
11
-3
9
12.
KL Plus FC
9
1
2
6
5
9
-4
5
13.
Pulau Pinang
10
1
2
7
6
24
-18
5
14.
Johor
9
1
1
7
3
22
-19
4

Dah isytihar diri sebagai MP Bebas...maka apa nak tunggu lagi...letak je le Presiden FAP...kata LGE tu komunis...boleh ke kerjasama dengan LGE...? nak minta peruntukan mesti kena jumpa jugak LGE...kan ! tak malu ke...?

letak la jawatan Presiden FAP...itu lebih baik...lagi pun dah kaya raya dah la ni...jangan-jangan nak pening kepala memikirkan bola sepak dah !!!!

jangan disebabkan orang penang menyampah nak tengok muka...kosong pulak stadium nanti...

blah je la...jangan buang masa...demi bola sepak penang...lain kalau dah banyak sangat duit..sampai tak payah mintak Kerajaan Negeri support...

lu pikir-pikirkan lah.... dari blog perakkume

Dulu masa dok dalam Pakatan Rakyat boleh la hang nak lobi jawatan Presiden dan bila dah dapat kata la nak majukan sukan bolasepak Penang...nih, piii rahhhh...apajadah yang hang dah buat? prestasi pemain pun dok 'down' gila-gila..bukan lagi bersemangat...takdak semangat ke'Harimau Kumbang'an sunggohhh... Letak la jawatan Presiden FAP tu... Kira dok kena 'belasah' saja skuad Penang ni/ dari blog hijatpanjang

zmp:Macam mana nak maju, kalau pihak pengurusan dah teruk, gaji pun pemain tak dapat.. Zahrain perlu letak jawatan Presiden FAP. Dah terbukti hang tak boleh nak menaikkan mutu pemain pasukan Pulau Pinang.. Lihat saja kedudukan Pasukan pulau Pinang yang berada di tanggan kedua tercorot. Apa tindakan yang hang buat. tau nak cari Projek saja.. tanggungjawap sebagai Presiden FAP hang abaikan....... ZAHRAIN SILA LETAK JAWATAN PRESIDEN FAP........

'UMNO PERASUAH 1 Malaysia... Pembohong seluruh rakyat Malaysia’


™ kaasiii peecaaahhh laaaaaa........®

!!" MEMBUJUR LALU MELINTANG PATAH "!!
http://zulmamakpng.blogspot.com/
!!!.. LAWAN TETAP LAWAN...!!!!, SUARA RAKYAT, SUARA KERAMAT...!!!

Ulasan

Unknown berkata…
suruh letak..memang dia tak letak...elok tetak saja...he..he..

Catatan popular daripada blog ini

Forum Jelajah 10 Kota: Anwar On Trial - In the Face of Injustice, 15/1 Jumaat, 8mlm @ Masyarakat Penyayang Penang

Kes Datuk Seri Anwar sekali lagi mencabar keadilan Institusi Kehakiman Negara kita. Walaupun, terdapat banyak bukti Saiful Bukhari Azlan tidak diliwat oleh doktor, DSAI masih dihadap ke makhamah. Sementara itu, kes Qazaf terhadap Saiful pula diperlewatkan. Adakah semua ini berunsurkan politik? Forum ini akan membincangkan kes DSAI 1998 dan implikasinya terhadap kes DSAI 2010. Forum Jelajah 10 Kota: Anwar On Trial - In the Face of Injustice. Tarikh: 15hb Januari, 2010 (Jumaat) Masa: 9mlm Tempat: Kompleks Masyarakat Penyayang Pulau Pinang, (Sebelah rumah Governor) Panelis: 1. YB Sim Tze Tzin (Setiausaha Politik DSAI) 2. YB Yusmadi Yusoff (Peguam) 3. Azmi Abdul Hamid (President Teras) Pengerusi: YB Jason Ong Khan Lee Dianjur oleh Biro Komunikasi Parti Keadilan Pulau Pinang bersama Anwar Ibrahim Club Percuma! Semua Dijemput. http://www.anwaribrahimclub. com/land/10kota/ Minta Sebarkan melalui Email, Blog, Facebook dan Twitter. Dear friends, Datuk Seri Anwar Ibrahim Sodomy Trial II

Banjir Kilat Di Sg Dua

Hujan yang turun dengan lebat pagi tadi telah menyebabkan beberapa kawasan di sekitar Pulau Pinang telah mengalami banjir kilat termasuk di Sg Dua berhampiran USM. Beberapa kenderaan juga telah ditengelami air yang telah naik secara mendadak dari limpahan air dari tasik USM Sebentar Lagi YB Raveen Adun Batu Uban dan YB Sim Adun Pantai Jerjak yang juga Ketua Cabang Keadilan Bayan Baru serta pegawai dari MPPP dan JPS akan melakukan lawatan ke kawasan yang terlibat.

KEJADIAN KAD PENGENALAN DIGUNAKAN OLEH PENGUNDI HANTU DI SELURUH MALAYSIA

Mulai hari ini, #siasatpru13 akan mula menampilkan bukti-bukti yang mengesahkan bahawa Pilihanraya Umum ke-13 dicemari dengan penipuan dan penyelewengan terancang yang berleluasa di seluruh negara. Setiap minggu, #siasatpru13 akan mengadakan 2-3 sidang media untuk membawa bukti ini kepada rakyat. Selain dari bukti-bukti yang ditunjukkan, #siasatpru13 juga akan membawa saksi-saksi terbabit untuk menampil memberikan keterangan. Penyelewengan yang paling berleluasa adalah kehadiran pengundi hantu yang berpunca dari daftar pengundi yang tidak bersih. Perkara ini membayangkan kelemahan dan mungkin keterlibatan dua badan yang bertanggungjawab, iaitu Suruhanjaya Pilihanraya dan Jabatan Pendaftaran Negara. Kehadiran pengundi hantu membawa impak yang besar yang meruntuhkan keyakinan rakyat kepada integrity keputusan PRU13. Apabila pengundi hantu wujud, segala keputusan – dari undi majoriti, peratusan keluar mengundi, pola pengundian mengikut saluran dan la