Selasa, 29 Mac 2011

Program penerangan tentang isu video lucah fitnah 3 oleh Chegu Bard


Selama 3 hari Chegu Bard berada di kawasan Utara tanah air untuk memberi penerangan tentang isu video lucah fitnah 3, Pada Sabtu malam Chegubard bercaramah di Permatang Pauh bersama Dato Johari Abdul, Guan Eng dan DSAI , walaupun keadaan hulan lebat di anggarkan hampir 5000 penyokong tidak berganjak dari mendengar penerangan dari pemimpin.

Pada hari Ahad sebelah petang Chegubard memberi penerangan dan merasmikan penubuhan Keadilan Ranting Kuala Muda di Cabang Kepala Batas.

Selepas itu pada sebelah malamnya Chegubard ceramah bersama Bob Lokman di Sg Seluang, Lunas. Sambutan memang amat memberangsangkan kerana isu video lucah menyebabkan rakyat cukup meluat dengan umno yang tidak mahu bincangkan masalah rakyat tentang kenaikan harga barang.

Isnin petang Chegubard hadir memberi penerangan di Dewan JKKK Sg Tiram, Bayan Lepas dan selepas itu Chegubard terus ke Sungai Petani untuk bersama dengan Ustaz Ahmad Izzat Shauki (Timbalan Speaker DUN Kedah ) memberi penerangan kepada penduduk di Taman Ria Jaya.

Chegubard yang telah didik dalam revolusi reformasi jalanan dan mempunyai pendirian yang tegas tentang prinsip perjuangan antara salah seorang yang telah menonton Video lucah tersebut menyatakan yang beliau yakin dan pasti yang dalam video tersebut bukan Dato Seri Anwar Ibrahim dan mereka yang membuat video tersebut memang berniat jahat dalam konspirasi fitnah yang jijik untuk menjatuhkan DSAI.

gambar gambar sekitar program Chegubard boleh ditatap di sini , disini dan di sini

DARI ANAK MUDA UNTUK ANAK MUDA

'UMNO PERASUAH 1 Malaysia... Pembohong seluruh rakyat Malaysia’


™ kaasiii peecaaahhh laaaaaa........®

!!" MEMBUJUR LALU MELINTANG PATAH "!!
http://zulmamakpng.blogspot.com/
!!!.. LAWAN TETAP LAWAN...!!!!, SUARA RAKYAT, SUARA KERAMAT...!!!

Tiada ulasan:

Luka Rakyat

Rakyat itu selalu diam, tapi ia pencatat dan tidak pernah lupa, rakyat itu seperti naga, melingkar dengan berat badan dan diam dalam kehenin...